Akrobatiakoulut

Kalenteri 2019 kevät
 

Kaikki tunnit pidetään Akrokeskus Lielahdessa, osoitteessa Possijärvenkatu 2 (Prisman vieressä).

Kevään harjoituskauteen kuuluu 14 harjoituskertaa. Ensimmäinen kerta on viikolla 2 ja kausi päättyy viikolla 16.
(Poikkeus: perjantain ryhmät päättävät kauden pitkäperjantain takia vasta viikolla 17). Katso ryhmien hinnat täältä.

* Koulujen talvilomaviikolla (viikko 9) ei pidetä harjoituksia
* Pitkäperjantaina 19.4. ei pidetä harjoituksia

 

Maanantai   
17.30-18.15Perheakro 2-4vPetra 
17.30-18.15Akrobatiakoulu 5-7vEerika 
18.15-19.00Perheakro yli 5vPetra 
18.15-19.00Akrobatiakoulu 3-4vEerika 
19-20KässäritreeniPetra 
    
Tiistai   
17.00-17.45Akrobatiakoulu 3-4vEerika 
17.00-18.00Akrobatiakoulu 7-10vIida 
17.45-18.30Akrobatiakoulu 5-7vEerikaUUSI
18.00-19.00Akrobatiakoulu 7-10vIida 
18.30-19.30Akrobatiakoulu 10-13vEerika 
19.30-20.30OheisharjoitteluEerika 
    
Keskiviikko   
16.45-17.30Akrobatiakoulu 3-4vEerika 
16.45-17.30Akrobatiakoulu 5-7vHenna 
17.30-18.30Akrobatiakoulu 7-10vHenna 
18.30-19.30Akrobatiakoulu 10-13vHenna 
18.45-20.15AikuisakroPetra 
19.30-20.30Akrobatiakoulu 13-16vHenna 
    
Torstai   
17.00-18.00Akrobatiakoulu 7-10vNoora 
18.00-18.45Akrobatiakoulu 3-4vNoora 
19.30-20.30Akrobatiakoulu 10-13vEerika 
    
Perjantai   
17.00-17.45Akrobatiakoulu 5-7vAnniina 
17.45-18.30Akrobatiakoulu 3-4vAnniina 

 

Ilmoittautumiset kaikille tunneille seuran jäsenrekisterin kautta.

Paikan voi halutessaan perua ensimmäisen kerran jälkeen ilman kuluja.

 

Tuntikuvaukset

Akrobatiakoulu

Tällä tunnilla harjoitellaan monipuolisesti voimistelusta tuttuja perusliikkeitä (kuperkeikat, kärrynpyörät, käsilläseisonta yms.). Tunti kehittää voimaa, liikkuvuutta ja kehonhallintaa.

Perheakro

Perheakro on hauska ja suosittu liikuntamuoto, jonne voi osallistua koko perheen voimin. Tunnilla hiki virtaa ja lapset pääsevät liikkumaan yhdessä vanhemman kanssa. 

Aikuisakro

Aikuisakro on hauska, monipuolinen ja tehokas treeni niin vasta-alkajille kuin kokeneemmille (taso 2) harrastajille. Harjoituksissa kehitetään kehonhallintaa yksilöliikkeiden sekä pari- ja ryhmäliikkeiden avulla. Ryhmän suositusalaikäraja on 15 vuotta. 

Kässäritreeni

Kässäritreeni-tunnilla harjoitellaan käsinseisonnan perusteita monipolisilla harjoitteilla, kehitetään voimaa ja liikkuvuutta sekä kehonhallintaa. Kauden lopussa seisot käsillä kuin vanha tekijä!

Oheisharjoittelu

Voimistelu oheisharjoitteluna pitää sisällään volttitekniikoiden harjoittelua ja yksilötaitojen kehittämistä. Tunti soveltuu tanssijoille, cheerleadereille ja muille urheilijoille, joilla on edistyneempiin voimisteluliikkeisiin vaadittavaa kehonhallintaa.